svaren!

Har faktiskt fått massor av frågor på min email, om adhd och bipolär, trodde jag verkligen inte!
Men tror jag slipper att skriva deras email adress utifall det är nå hackare, m.m.


Tråkigt! Hur är det att leva med adhd?
- Mm, det kan vara jobbigt, plus att jag har bipolär och det är en vulgär och våldsam sjukdom som gör att man älskar att använda våld på andra, om jag hatar någon och den personen mår dåligt eller nått annat så blir jag skit glad och struntar alls i andras känslor.

Har du gjort något galet?
- Om jag har? Ehm, hehe. När Tyskland förlora mot Spanien så blev jag så förbannad att jag gjorde sönder mitt rum, mamma försökte att komma in i rummet men jag börja slå henne med min hårklämma hahahha! men Stefan kom in och brotta ner mig och hota att slå mig, då drog jag ut hela natten, när jag kom hem stod polisbil utanför, efter blev det bup och soc. Hoppas ingen annan läser detta som jag känner, skäms lite av det.

Tycker du det är coolt att ha adhd?
- Som jag skrev förr, dra åt helvete alla adhd barn som tycker det är coolt. ADHD är inte lätt, så förstå det små äckeln, kom hem till mig så får ni se riktigt adhd, cpungar.

Tar du medicin mot dom?
- Inte bipolär, tar lugnande istället. ADHD medicin tog jag men blev helt tokig av den och slogs med mamma och skrev massa fult till alla. Om jag såg någon på stan och tyckte såg ful ut så skrek jag det, kunde bli bråk, men tur blev det inte det. Jag blev så galen att jag ville skjuta massa folk, fanns dem jag hatade då (typ maj, juni?), ville verkligen det med, kunde typ allt om vapen med hahahah!

Är du inblandad med bup? (du har skrivit massa om det)
- Ja det är jag, har vart det nåra år. Fick inte diagnosen ADHD förens ett halv års sen, har bytt duktorer runt bup oså typ tusen gånger.

Kan du må dåligt av diagnoserna?
- Ja tyvärr kan jag det, inte så att jag vill begå självmord. Men ibland när jag mår dåligt p.g.a av någon ahr gjort något, som en gjorde förr typ några månader sen, så tänkte jag inte: "henne ska jag fan slå sönder", utan typ att jag ville skjuta personen i skallen så hjärnan flög åt alla höll och hoppades att jag skulle träffa ryggen så hon skulle plöda till döds. 

Orkar inte skriva alla nu, gör det ikväll isf! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

då vet vi :)

2010-09-06 @ 16:04:06
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-05-01 @ 11:42:18
URL: http://idarcarmen.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback