masood♥



Saknar dig Masood, vi måste vara nån dag!

Kom ihåg när jag träffade honom första gången, då han var på g med Elin typ. Min första tanken om honom var typ läskig? För hans mormor skulle fan köpa ett knogjärn(?) till honom ;o Kom närmare och närmare med honom.
Det var en gång när det hände en sak i somras då jag blev ledsen för hatade dem och han tröstade mig hela tiden och var alltid på min sida, han gillade inte heller dem. Det var faktiskt så det blev så vi kom närmare varandra. Vi var varje dag nästan och vi gjorde(gör) allt tillsammans. Det bästa är att han alltid finns vid min sida vad som helst som händer, vem det än är om det är nått som händer mellan mig och någon. Men vi ska vara nån dag masood sondell krantz! älskar dej!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Great site, keep up the good work!

2011-08-12 @ 10:44:22
URL: http://jakuboline.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback