känner du mig?


vet du kanske inte så mycket om mig? Läs denna list, har tråkigt!


OM MIG:

1. namn? - anna sondell
2.  ålder? - 15
3. Bor ? - bomhus
4. Har du skilda föräldrar? - ja
5. Husdjur? - 2 hundar, 1 katt & 1 kanin :)
6. När är du född? -  950305
7. Klass? - 9:an
8. När ska du sova ikväll? - när jag är trött :)
9. Duschat idag? - näpp
10. Pussat någon idag? - inte det heller ;)
11. Vad har du ätit? -  prinskorv blää!
12. Dagens klädsel? - underkläder, skinnleggings, loepardmönstrad kjol &svart topp
'14. Vem pratade du med i telefon senast?- mormor
15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?-  okej<3 - masood

FAVORIT:
16. Film? -  zero day!
17. Mat? - tonfiskpizza!
18. Dryck? - cola / iste (y)
19. Ämne i skolan?-  hk  och eng

SENASTE:

20. Personen du kysste? -  ehm, vet inte, masood tror jag, men det var bara för skoj!
21. Gången du hånglade? long time ago
22. Gången du spydde? -  ehm längesen
23. Gången du var hög? - öhm, kommer inte ihåg
24. Personen som såg dig gråta? - mamma

ANTINGEN ELLER:

25. Svart eller vitt? - ehm, måste välja båda :(
26. Hund eller katt? - båda vafan!
27. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på :) 
28. Singel eller upptagen? - singelmingel
29. Big brother eller paradise hotel? - ehm bb tror jag ;)
30. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD
31. Göteborg eller stockholm? - stockhooolm (a)
32. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
33. Coca cola eller fanta? - Coca cola :)
34. Pizza eller kebab? -kebab ! :D
35. Älska eller älskas? - båda 2 
36. Leva eller dö? - LEVA!
 
ANTAL:

37. Personer som sagt jag älskar dig? - räknar inte ?
38. Gånger du haft minnesluckor? -  haha vetinte
39. Piercingar har du? - två(i öronen), men vill ha i tungen & naveln!
40. Personer du saknar just nu? - många! emma, malin, masood, annan emma, oja, flera!
41. Gånger ditt hjärta brustit? - räknar inte

VEM:

42. Vill du kyssa nu? - özil
43. Hade du senast en msnkonversation med? - ehm nån kille ;o
44.Vill du kasta en sten i huvudet på? - deru, cpunge
45. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar att dö,

VAD:

46. Gör dig glad? - familjen & kompisarna
47. Gör dig ledsen? - ehm, ja, mobbare?
48. Vad vill du helst göra nu? - shoppa asset av mig
49. Vill du ha nu? - marabou!
50. Längtar du till?-  Imorn (a)
51. Är det bästa som har hänt dig? - min familj, mina vänner, m.fl

HAR DU NÅN GÅNG:


52. Hånglat med nån riktigt ful? - hahha ja ;'d
'53. Hånglat med nån som du älskat? - jao
54. Hånglat/kysst nån snygg? -jaaa :D
55. Varit kär? - ja
56. Skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - hehe jaa (A)
57. Pussat en tjej? -  ja
58. Gjort bort dig? - många gånger ! HAHAHA
59. Druckit alkohol? - jaa..
60. Lurat någon? - jaapp


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är bra



har du gjort nå kul idag eller har det blivit bara jobbiga saker?

2010-09-28 @ 20:43:05
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback