Just gonna stand there and watch me burn, But that's alright because I like the way it hurts

Äntligen funkar internet, ända jag har kunnat göra dem senaste två dagarna var att kolla på film, kunde ju inte lyssna på musik på Spotify heller eftersom det är kopplat till internet.
Idag var jag i alla fall i skolan. Mamma väckte mig halv tio, jag fixade mig och sen kom taxin och körde mig till skolan.
När jag kom dit hade jag matte, sen lunch. På rasten var jag och Emma mest ute och rökte, så söt person!
Annat vi gjorde var att spela spel och pingis, haha dåliga får man leta efter (y)

På fredag kommer Emma hit också för hon ska till sin syrra Cicci som bor undar oss, skit nice ju (y)

Ska snart ha Dagens Blogg med, men ska ut och ta en cigg nu, ta hand om er!




Dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursnyggt linne! :)

2010-09-22 @ 15:40:41
URL: http://www.melizzak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback