I've got the music, I've got the lights, You've got the figure, full of delights

Sitter och lyssnar på musik, härligt det! Och det är helt bra med Denniz, min gulleplutt!

Igår kom i alla fall Emma och Blozzom upp till mig för dem ville kolla på kaninen, sen gick dem ner till Cicci.
Och det hände en hemsk sak! Jag satt med Denniz i famnen i fotöljen och då kom Silje och ville lukta på honom och jag tror att han är rädd för hundarna så han hoppa till så han flög över fotöljen ner på golvet, grinade nästan, lilla gubben, kunde ju göra illa sig! Men kaninen kan väl hoppa och landa bra? Så jag fick massa rivsår på bröstet och armen, men jag tål mycket om det gäller för Denniz.
Senare så kom Emma och Blozzom igen och frågade om jag ville till affärn med dem, så jag fick 30 kronor att köpa godis med. Dem skulle köpa tacos saker till maten. Jag köpte en snickers, stor cola och vet heter det? Skumbollar? Ni fattar nog!
När jag kom hem själv så satt hela familjen och kollade på någon komedi, jag med min cola och skumbollar, gott!
Och senare kom dem återigen! Jag stack ner till Cicci och var med dem i Blozzoms rum. Vi knäppte kort med hennes datakamera, men tyvärr hade hon ingen internet just då, men detb funkade att bara knäppa kort. Vi klädde också på hennes Bratz dockor hahhahhhaha!
Idag blir det nog att vara med Emma också ! :)

Hahaha, Denniz kissade i Stefans famn typ! Han låg med Denniz i hand säng med Denniz på hans mage, så han kissade på Stefans kudde och det kom lite på tröjan, hahha sötnosen då!
Nu hoppar han omkring i köket :)
Tequila är hos Jonny och ska vara där några dagar för han flyttar hit på måndag, för Tequila är lite svår att ta hand om, men det fixar sig! :)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Incredible site!

2011-01-26 @ 16:47:38
URL: http://antoniostine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback