annasondell&emmaandersson

Har så jävla tråkigt nu, så jag lägger ut alla bilder vi knäppte igår, blir många, vet inte om alla på plats men det får dem nog. annasondell & emmaandersson :






emmis pemmis!

emma bakifrån;)

jag bakifrån;)

jag & emmas jävla hand upp i allt ;o




peace bitch


ser ut som att vi håller på.. ni vet ;)

puss, jag ser skit fet ut !

HAHHAHAHAHHA sät emma, hur fan lyckades hon få munnen upp till ögonen (?)

har väl redan lagt upp denhära? men whatever, here we go again!

monkey face!

måste VERKLIGEN köpa nytt löshår -.-!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja eller hur :-)

Allt bra idag?

2010-09-25 @ 09:50:19
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback