5 september♥

Hejhej bloggen!

Vaknade vid 6 idag att Tequila låg typ på mig och Silje nere vid fötterna och hon väger ju typ 50 kilo ;o
Och jag kunde ju inte somna om såklart, så jag lade mig i Sebbes rum och lyssnade lite på musik för att slappna av så tillslut somnade jag, vaknade vid 1 av att mamma frågade om jag var vaken. Så jag gick upp men kände mig lite yr, åt frukost, då blev allt bättre. Men det dryga var att jag, mamma och Stefan satt ute på balkongen medans jag åt, då kom en geting hela tiden , jag som är livrädd för dem för jag har aldrig blivit stucken och vill aldrig bli det heller! Tror den var ute efter Stefans öl HAHAHAH!

Imorgon har jag ju studiedag så idag är det som lördag ju HHAHAH skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback