1 septmeber♥

Hej gullgrisar!

Idag blev det ledigt från skolan, och sjukhuset blev det istället! Inte så särskilt roligt... fick rönka min hjärna eller vad det var? I MER ÄN EN TIMME! Lycka till, min hjärna är cp :( Jag tycker iallafall det !

Vecko Revyn gled nyss in genom post balbala, vad heter det? Stod om Blogg Awards. och är Paow nominerad? Jag såg i alla fall inte det, då är nog juryn cp, klart Paow ska vara med! Aja, tänkte skriva vilka som var nominerad och de med tjock text tycker jag ska vinna, okidoki?

NOMINERADE:

ÅRETS BLOGG-TV

Bella & Tyra Show
Glamourama
Schulman Show
Show by Kling

ROLIGAST I BLOGGVÄRLDEN

Moa Allansson
Tjuvlyssnat
Gina Dirawi
Karin Lindell

ÅRETS NYKOMLING

Andreas Wijk
Frida Johnson
Gina Dirawi
Jennifer Åkerman

ÅRETS BLOGGBUSINESS

Tyra Sjöstedt
Kenza Zouiten
Sofi Fahrman
Michaela Forni

ÅRETS BLOGGINSPIRATÖR

Anchisa "Foki" Wallström
Amir Akrouti
Ulrika Andåker
Rebecka Pedersen

ÅRETS KÄNDISBLOGG

Cimon Lundberg
Maria Montazami
Molly Sandén
Claudia Galli

ÅRETS SKÖNHETSBLOGG

Linda Hallberg
Viola Holmgren
Emma Elwin
Benjamin Rask

ÅRETS MEST ORIGINELLA

Rebecca & Fiona
Rebecca Simonsson
Linnéa & Jennifer
Maria Andersson

ÅRETS MODEBLOGG

My Blomquist
Andreas Wijk
Emma Elwin
Columbine Smille

GULDPENNAN

Elsa Billgren
Alex Schulman
Sanna Samuelsson
Moa Allansson

VEM BLIR VECKOREVYNS NYA BLOGSTAR 2010?

Anagina
Angelica Blick
Lady Thirty
Det var min dag (djungeltrumman.se)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback