shake that thing

Emma åkte nyss hem, nu sitter jag med ett glas cola och lyssnar på musik, skönt! :)
Idag vaknade iaf vi åtta, så vi var skit trött i eftermiddags. När vi vaknade så åt vi tacos, skit gott! Fast jag är ju smart att jag lägger undan den så Silje åt upp den -.-' Annat vi gjorde var väl mest att knäppa kort, ute och softa, hahah!
Känner mig skit taskig! Jag släppte ut Denniz men jag glömde att ta upp dörren eller fan det heter till hans bur så han kissade på balkongen, älsklingen min, haha. Och Silje ramlade när on skulle in från balkongen :( HAHAHA lyckad (y)
Kände mig skit yr sen typ skaka till skit mycket så jag lade mig ner så mamma kunde massera mig...

Ikväll ska mamma göra kladdkaka, mys med det, cola och film! Eller American Dad då, skit rolig serie! (y)





Fire burning






Ikväll när jag har mer tid och att orka (hahahaha) så lägger jag ut tonvis med bilder kanske två gånger för det är jävligt många , hihi ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback