friday night

Ja ni, ni ska veta vilken dag det har varit idag, och menar jag inte en super duper bra dag, ut super dålig.
Vi åkte till sjukhuset och jag fick en spruta och tydligen ville inte mitt blodkärl ha en spruta så skjutsköterskan fick typ trycka hårt tills det funkade, skönt... men är inte alls känslig mot sprutor , så ingen fara. Sen efter fick vi vänta typ i en timme förens jag skulle göra det där rönk saken skulle börja. Så mamma och jag fikade, köpte korv och fick gå ner en bit från sjukhuset för att köpa cigg. Tillslut hade det gått en timme och då fick jag göra det i en typ halvtimme medans det dunkade när jag låg ner, jippi! Men nu är jag hemma, hallelujah!



Som ni ser så har jag skaffat en "stöd rosa bandet" i hörnet, och det tycker jag alla ska göra!

<script type="text/javascript" src="http://kampanj.cancerfonden.se/blog_badge/js/badge.pack.js"></script>

Lägg denna kod i eran kodmall,!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du få en gratis läkning till DIN blogg gå in på min blogg och kolla vad du behöver göra! Http://Smekizz.blogg.se



Vill du få en gratis läkning till DIN blogg gå in på min blogg och kolla vad du behöver göra! Http://Smekizz.blogg.se

2010-10-09 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback