And darling, when the morning comes, And I see the morning sun, I want to be the one with you

Hejhej sötnosar!

Vaknade idag skit trött, ont i halsen och mådde inge bra... både kroppen och skolan påverkas av det... vet inte varför jag mår såhär... men det är vanligt för dem som har ADHD. Mamma köpte choklad kalender till mig, haha! Mamma måste gömma den annars äter jag upp den, hahah. Fick också lite mörkchoklad hon hade kvar och lite cola som Stefan hade kvar, mmh! Dem har köpt pepparkakor, julen! HAHAH fetton. Jag HATAR vintern men inte julen, nejnej. Och i år SKA vi ha julgran för Stefan ville inte ha i julas och vet fan inte varför vi gick med på det?

Hade världens mardröm inatt... drömmde att jag och två kompisar (vet inte vilka) åkte till min farfar och hans tjejs sommar stuga men dem var inte där utan 3 kanibaler, usch började nästan grina när jag vaknade. Säkert för jag och Masood kollade på The Wrong Turn i fredags... ladda inte ner den om ni är sån som jag, som t.ex dem jagar dem så spänner jag kroppen, för jag vill att dem ska komma undan och då blir jag bara förbannad, hahahaha!

Juste hahah. Kollade på Google igår och fick se Özils flickvän, jag blev värsta avis, hahha. HAN ÄR MIN! Närå, skojade kärlek ska dem också ha, HAHAHHAHAH POETEN ANNA SONDELL IS IN DA HOUSEEE! Men tyckte hon såg lite ut som en plastdocka, värst många operationer ;s sök på: Özil girlfriend.¨
Men jag har Masood :)))))))




Hade tråkgt så jag ritade, jag suger verkligen på att rita HAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit vad duktig du är :)

2010-10-27 @ 13:09:19
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Anonym

hon såg ut som han mamma ;d

2010-10-27 @ 21:18:23
URL: http://www.melizzak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback