stars are blind

Hejhej dålig uppdaterings Anna

Idag vaknade jag vid nio, tror jag. Drömde massa saker, t.ex att jag och pappa gick på nå café och åt söta saker och sa till dem som jobbade där att dem hade det godaste bakelser , men sen gick jag ut för jag ville inte bli fet, haha.
När jag vaknade lyssnade jag på musik och gick ut och rökte. Åt limpa med skinka och juice till frukost. Vid tre kom älskling. Vi gick till affären och köpte; marabou bubbelchoklad, maltesers (?) och juice.
Masood bråkade med sin morsa igår m.m, så han stack ut och sov hos någon. Så han hade ingen att sova hos, han fick gärna sova här men kände mig inte bra, varm och det dunkar typ i tiningen(?). Men han fick till slut sova hos Isabelle.
Just nu äter och choklad och lyssnar på musik, hehe. Men bara i helgen blir det gott, på vardagarna är det frukt som gäller!



hot? or not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback