SHOPPING

Tänkte lägga ut tröjorna/topparna jag köpte när jag och Masood var  Valbo, kommer inte ens ihåg vilken dag ;s



Från Gina :)



Från BikBok :)


På fredag drar ju mamma, jag, Stefan och Sebbe tror jag, till Valbo igen :)
Mamma får ju 9 tusen av mig i veckan. Hon ska egentligen få 3 tusen men hon har väntat några månader för att få dem och det blev sammanlagt 9 tusen då. Ska i alla fall komma ihåg att köpa skor (såg ett par när jag var med Masood där, på Din Sko. Dem var upp till knäskålarna, nästan lite längre ner. Gjorda av skinn, som mjukt skinn och så var det vit päls innuti, varmt och soft ;). Ska också komma ihåg att köpa ny bh och tröjan jag såg på BikBok den guld/svart randiga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback