hard knock life

Hejhej bloggen

Upptadera dagen kanske?

Vaknade inte förens elva, halv tolv. Men somnade vid ett, vet, kanske inte så sent, men jag tar ju lugnade på kvällen så jag bli skit trött vid nio typ, haha, ! Jag drömde om att Emma (i min klass) och hennes kompis Yasmine moppade mig så jag började grina, haha. När jag vaknade lyssnade jag på musik, sen gick jag ut och rökte.
Åt ingen frukost tror jag... men tog fil och flingor senare medans jag kollade på Vänner. Spelade lite Sims 2 också. Sen var det mat,(kyckling file, med ungstekt potatis (?). Senare kollade jag på The Hills, för det var nå speciellt program så det var länge. Sen kom Masood och vi fikade jul fika med mamma, Stefan och Sebbe. Lussebullar, pepparkaks kaka och glögg, älskar glögg! Jag och Masood myste resten av kvällen. Innan han skulle hem gick vi till affärn och köpte varsin marabou luftbubblor. Jag följde med honom till bussen. Senare på kvällen bråkade vi via sms, kanske låter lite knäppt att göra det med sms, men bryr mig inte, det viktiga är att vi älskar varandra och håller ihop!
Nu lyssnar jag på musik, ska läsa lite sen innan jag sover, mys!

Spelade fifa med brorsan tidigare på dan, haha jag förlorade :(((



gammal sommar bild (miss that days)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback