can not imagine what my life would be without you♥


Hej mina trevliga läsare! ;)

Lite små trött idag, va? I torsdags sov Masood hos mig och vi gjorde mycket! Som sola, åt kebab på pizzerian och kollade film hela kvällen. Igår åkte han hem vid två, en vid sex, sju kanske kom Ellie hit. Blev lite strul för henne när hon skulle ta bussen till mig. Först åkte hon för långt så bussen stannade vid Korsnäs, den sista hållplatsen när man ska till mitt håll, så hon åkte tillbaks. Ringde henne och hon sa att hon var långt jävla borta, men hon var egentligen vid Kristinelund, och det ligger en lång backe från mig, så vi möttes, tack gode gud trodde hon aldrig skulle hitta!
Vi gick till Bomhus Livs och hon köpte Monster och bilar, godiset. Åt det sen hemma hos mig me julmust medans vi kollade på Grown Ups, har sett den 100 gånger men tröttnar aldrig på den, som Zero Day förr ! Har fan inte sett den på skit länge, kanske tar och kollar på den sen? :)

Idag ska Ellie komma hit igen och Masood, hoppas jag! :( Vi ska dra och sola igen, ska bli brown as hell!




Ellie pellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback