boring sunday

Hejhej goungar!

Är HELT slut idag, vilken dag det var igår, men jätte rolig!
Först kom pappa och Ylva och hämtade upp mig, åkte till Uppsala tog lite mer än en timme. Syrran bor ju där, så vi var hos Malin ett tag, sen åkte vi, och Ylva ena son till något ställe där vi fick åka buss till där båten gick. Och det tog väl en timme också, så blev lite små trött, tur att jag hade mobilen med musik med!
När vi var framme var jag skit kissnödig så vi gick in i ett litet hus som man går vidare i till båten. Det var kö till toaletterna, höll på att kissa på mig och en tant ba: "vi är i kö", sen var det två tjejer i min åler kanske som tog toaletten när jag skulle gå så jag skrek åt dem så papa börja skratta, haha! Sen efter ett tag fick vi biljett innan vi skulle gå ombord, när vi gjorde det så gick vi direkt till matsalen, för den skulle börja ungefär då. Snacka om mycket mat, (julmat). Åt så jag höll på att kräkas... först åt jag revbensspjäll (heter det så) och lite kalkon. Sen åt jag gravad lax, peppar lax, ägg m.m och till slut chokladpudding. Blev skit mätt + att båten gungade skit mycket, *kräkas*.
Sen resten av kvällen så var vi i disco rummet, HAHHA vet inte vad det heter men spelade hög musik och dem dansade men det var bara gamlingar, haha... drack cola medans dem andra drack typ sprit, haha!
Sen gick vi till taxfreen (stavas). Köpte foundation, Tony&Guy hårspray och choklad.
Ah, sen var vi framme, vi åkte bussen igen till vår bil som stod där, åkte en timme då och sen var vi i Uppsala, skjutsade hem Malin sen åkte vi till Gävle och släppte av Ylvas son och sen släppte av mig, var skit kissnödig, min kissblåsa höll på att sprängas, seriöst! Så när jag kom in slängde jag mig på toan, sen gick jag ut och tog en cigg, till slut borstade jag tänderna men orkar inte ta bort sminket, haha. Innan jag lade mig och sovde läste jag SOLO och lyssnade på musik :)

Nu ska jag nog kolla på film eller Vänner :)




Syrran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback