9 november

Vad tiden går fort! Redan den nionde ;s

Aja, idag blev det hemma och vila, har skippat skolan i snart två veckor, som ni vet så mår jag kanske det bästa nu, trött som fan och ibland jätte yr...
Men fick lite arbete hem, åkte till skolan igår med mamma och Malin. Fick också omdöme. Stod att det gick bra, sa mina åsikter, haha tar ingen skit, ja!

Igår åkte vi ju dit vi tre, sen åkte vi till Ica Maxi, det har kommit en massa julsaker, men skit dyra!
Det är ju farsdag snart så jag och Malin köpt ett kort där det stod Pappa du är toppen. Och en mugg och som det stod världens bästa pappa, vad glad han kommer bli! :)
Mamma köpte också munkar, jag höll på att svimma, inget socker på vardagar har jag bestämt men åt två ändå... ska ladda ner gym videos på internet så jag kan träna, haha!
På fredag blir det älskling, ska sola då, har blivit brunare nu, syns på magen i alla fall !:) Och på lördag har vi vart tillsammans i en månad, shit vad tiden går fort!




oj gylfen uppe ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback