VADÅ SNYGG MIN?!



varje gång jag ser dig så ler jag, är det din blick som får mig att le?
eller blir jag kär på nytt? inte dig igen.. så får det inte vara!
du är den sista jag vill gilla.
men det är nånting med dig som får mig att le och får min puls att pumpa.
din personlighet får mig att förstå att du inte är som andra killar.
bara att höra dig prata gör mig varm inombords.
men nejnej såhär får det inte bli!
saknar dig kanske bara? är det så? att jag saknar din närhet?
att ha dig nära mig? att få krama dig? att få vara i din famn? att få kyssa dig?
har ingen aning. men det skulle inte sluta såhär!!
bara att leva vidare. har dig i närheten...som kompis.
eller är det så att jag är avundsjuk på dig och andra?
kan det betyda att jag fortfarande har känslor för dig?
hur ska jag veta? skulle du ge mig en till chans?
inte nu men sen? vem vet? jag vet i alla fall inte.
utan dig känns tomt. du var som luft för mig förr, men vad händer nu?!
har du som luft blivit verklighet igen? att bara tänka på dig gör mig ledsen, ledsen på allt.
vill bara ränsa hela mitt huvud. du får försvinna!
älskar jag dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback