tyskt blod

fick nyss reda på att min farfar har släktforskat och jätte många i vår släkt är tyskar, så jag har typ tyskt blod?
haha blev typ skit glad när jag hörde det eftersom jag ÄLSKAR tyskland!

jag har oxå börjat med adhd medecin, (strattera). den funkar väl bra. koncentrerar mig bättre, men märker ingen lägre effekt på min hyper effekt eller aggresivitet. men det viktigaste är att jag koncentrerar mig bättre.
men det dåliga är att jag tappar matlusten som fan, åt inte på ett dygn tidigare i dag, försökte få i mig fläsk filé det gick sådär... jag väger bara 48, är rädd att jag ska bli jätte smal men det kanske går över?

men nu ska jag fortsätta lyssna på musik, har det bra allihopa!

 

http://open.spotify.com/user/annasondell/playlist/0BYPIm1vPwB9mE69DXN2Bh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback