paow

Stör mig ibland på kända bloggare, inte för jag är avis då. Men dem tror dem är bäst också :)
Och att dem tror jag är nazist bara för jag lade ut det där klippet, men vadå? Jag kanske tyckte den var roligt?
Eller ska jag komma med min hårspay och gasa i hjäl er? HAHAHA skoja ;)
Den ända kända bloggare som jag uppskattar och gillar är Paow. Vi påminner lite av varandra, vet inte varför..
Men det jag tycker är bra med henne är att hon vågar för det hon står för. Att våga se ut som hon vill och med det menar jag inte att hon är ful, hon är fin enligt mig. Hon får massa kommentarer att hon är en jävla fjortis och en massa patetiska kommentarer. Men hon fortsätter se ut som hon vill och det är starkt gjort tycker jag, för det finns folk som får en massa elaka kommentarer för deras stil och byter sen, kanske för dem är fega eller vad dem än är? Men beundrar verkligen Paow, eller Paulina Danielsson då? Om det är det hon heter? hihi :)

Men nu väntar jag på att pappa ska ringa, vill ha donken, det är fan det bästa som finns! :o
Skulle aldrig klara leva utan det! :o haha konstigt nog :')



PAOW "PAULINA DANIELSSON"


Kommentarer
Postat av: Anonym

läget idag?

2010-05-25 @ 16:32:14
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är haha snäll när man lär känna henne med :)

2010-05-26 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback