mys ikväll

Nu har syrran äntligen kommit :)
Vi åt när hon kom och jag och min låtsaspappa började bråka om vilken skola jag skulle börja på.
Han ba: stenebergsskolan är bra
Jag ba: men lyftet är bättre! Elin går där och hon säger att den är bra!?
&han: nej, har hört dåligt om den skolan...
&jag: men nee, den är bättre än stenebergs skolan?!
&han: det är inte steneberg vi pratar om, utan en resursh(stavas)- skola.
&jag: men jag vill börja på lyftet... om ni tvingar mig börja på steneberg så tänker jag fan inte gå!
&han: nä, då drar vi dig dit!

Fuck him, jag ska börja på lyftet med Elin ;s


Aja, ikväll blir det film med syrran, vet inte vilken än. Jag förslog Zero Day men då kom mamma: den är inte ens bra, den är så våldsam, det är ingen film att se!. blablablalbalablablablablablablabal, mormor varning ;>
Fuck mamma&låtsaspappa, dem är ju dummmm ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

I am really impressed!!

2011-05-04 @ 10:27:48
URL: http://healthineo.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback