läsa asset of me

Ja, jag kan faktiskt också läsa! :) Jag älskar faktiskt att läsa, får mig att slappna av. Har alltid gillat att läsa, som när jag var liten brukade jag läsa såna dära små böcker, har dem kvar, hade typ 100 stycken?

Boken jag läser nu heter "Mitt skit liv - En kärleks historia".
Har nyss börjat läst den så kan inte beskriva den så bra. Men den handlar iaf om Clara som har vart kär i Jonas i flera år, ( har inte läst så mycket om det än). Hon har en nära kompis som heter Charlie. Clara och Charlie träffa hans kompis Jazzy Jo, som Clara tyckte var skit snygg, men ändras på fest då hon blir våldtagen av honom och inte blir det bättre när hon ser sin mamma ligga nere på köksgolvet för hon har försökt tagit självmord.

Väldigt bra bok, ska fortsätta läsa den nu! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte faktiskt den boken för nåra veckor sen, men har inte haft tid att läsa.

kanske skulle bli sysselsättningen denna fredagskväll :D

2010-05-28 @ 15:05:32
URL: http://emmurr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback