idiot

Är helt trött på en idiot. Leker med ens känslor, alla har faktiskt känslor, fast det kanske inte du vet?
Tydligen inte. Och sen när man säger upp vänskapen med dig förföljer du en på stan och ba :"snälla vill vara kompis med dig, var skit fittig", BLABLABLABLABALABLABLABLA, jag bryr mig inte, okej?
Usch fattar inte att jag kunde gilla dig... du kommer säkert förfölja mig sen och vilja playa med mig igen.





snacka om smutsig spegel ;>





Nu sitter jag i alla fall här med ont i halsen, som vanligt, jävla förkylning, kan du inte bara försvinna?!?!
Jag fixa mig för kul för jag hade så jävla tråkigt, blää!
Och datan är så jävla seg plötsligt, varför? Jävla cp data -.-
Annars är den ju skit snabb, haha konstigt ;>
Idag ska jag bara ta det lugnt, är faktiskt jätte skönt att bara stanna hemma och chilla, har vart så jävla trött på sistone.
Men ska ut och ta en cigg nu.
Puss på allas rumpor ;> HAHAHHAHAHHAHA eller nej ;s

btw: tack masood att du finns <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har just nu en tävling där du kan vinna 1000 kr på guldfynd :D klicka in på min blogg om du vill tävla :D

2010-05-26 @ 19:17:03
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback