damp

Kan du inte bara fatta att det är över?`Du lekte med mina känslor som om jag var en jävla docka eller vad?!
Att playa med mig visste jag att du gjorde, jag kände på mig det + att typ hela Gävle sa det men nej nej, jag sa emot för jag trodde du inte var sådan, men vips! Du var en sådan :) Jävla utnyttjare.
Och det du gjorde har gjort så jag inte vill ha ett förhållande förens jag blir vuxen och skaffar barn, för jag litar inte på någon nu verkar det som och det är DITT fel!
Som om du har förstört mitt liv. Kanske många som tror att jag överreagerar men det gör jag inte, om ni var i samma sitiaton så skulle ni känna hur det känns. Jävla idiot. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback