cp tand

Har inte skrivit många inlägg idag :o
Har nästan somnat två gånger idag, vafan är det med mig? ;s

Aja, men min tand cpar :( För jag tror det är en tand som håller på att växa bakom den för jag känner en liiiten hård sak bakom tanden som de gör ont i. Så när jag suger typ asså suger i munnen (oj hehe missförståelse ;p). men aja, när jags uger innåt så gör det så jävla ont i tanden. Nej tänk om det är så att jag måste dra ut den lilla tanden, om det är en tand då, men det borde det vara? Usch hatar tandläkare.. Äh, jag är tuff, jag klarar de? :)
Får jag hoppas :(

Jag pallar inte kolla på Eurovision Song Contest, för Sverige kom inte med, utan bara dåliga judeländer! Hehe ops mena inge elakt ... men det är ju de :( Och dem är inte ens seriösa, har ni inte hört deras sånger? :)
LLLLOOOLLL


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske borde kolla upp den då? :D

2010-06-01 @ 22:21:36
Postat av: Anonym

hatar tandläkare också! -.-

2010-06-06 @ 00:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback