25 maj

Det är lite soligt ute nu för den försvann nyss, men det är varmt och skönt :') MAHA
Nu sitter jag och lyssnar på musik medans mamma gick till affärn för att köpa mat och sånt och hon lovade att köpa cola till mig, är fan mer beroende av cola än vad jag är av cigg, känns det som :o
Jag vaknade vid fyra på morgonen idag och kunde inte somna om förens typ efter fem , fick damp! ;o
Men vaknade nu för ett litet tag sen. Fast jag vet inte om jag orkar vara med Hanna, har skit ont i halsen och jag är helt slut i kroppen och vill ju inte smitta stackars Hanna ;(
Fast nu ska jag sluta skriva och kolla på Nellys sida för dem har fraktfritt tills den sista maj, hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback