22 maj

Sitter här med ett glas cola bredvid mig och lyssnar på musik.
längtar efter min mobil, den borde komma snart!
skriver ett inlägg nu och har mina nya solglasögon på mig som jag köpte på Gina Tricot när jag och mamma shoppade i Valbo för några dagar sen, har jag berättat om det?
jag köpte i alla fall ett par plast leggings eller skinn leggings, vet inte rikigt vad det är? men snygga!
jag köpte också ett linne med nå liknande leopard mönster, fett snygg!
och en ny foundation, hur bra som hellst! och ett paket hårspännen haha!
men nu ska jag sluta skriva.
ha en bra dag!




linnet jag köpte



leggingsarna jag köpte




solglasögonen jag köpte, dem fanns inte på Gina Tricots hemsida




SNYGGT INKÖP VA ? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt linne! :D

2010-05-22 @ 20:49:09
URL: http://thebestmarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-04-01 @ 15:31:38
URL: http://olasophie.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback