valbo shopping

Hejhej ;*
är jääävligt trött nu, för har vart och shoppat med mormor i Valbo idag. Åkte vid elva sen hem vid tre. Det jag köpte var: en skit snygg svart skinnjacka på BikBok för 499 kr, 3 betala för 2 trosor på Lindex & smink på H&M - puder, rouge och ögonskugga.
Är väldigt nöjd med köpen, speciellt med skinnajckan :)
Lägger väl upp någon bild på den någon dag, för den är skit snygg, inte för att skryta men, ja! :D
Har inte tänkt alls nå på bebisen i magen, eller fostret då? Men jag tycker det är bäst att göra abort för jag är ju bara femton och det förstör min och bebisens framtid, skulle vara annat om jag kanske skulle vara 17 elr 18?
Aja, får vänta med en bebis :) Och jag kanske ska få nå spiral eller vad det heter som man stoppar upp mellan benen, ja ni vet vart jag menar? Så kan man inte bli med barn, men en syns inte och man kan ha den i hela sitt liv och ta ut den när man vill? Det är ju bra :) Men får se vad som händer :D
Jag ska skicka efter ett par svarta shorts från H&M, dem är tajta och låga som är skit snygga.
Jag har aldrig haft några riktiga snygga shorts till sommrarna, men nu får jag. & för en gångs skull ska jag bli brun!
Men nu ska jag fortsätta med annat, ha det bra!

Puss ;*<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej , jag undrar om du vill fixa min blogg :D <3

2010-03-29 @ 20:09:07
URL: http://BlondiiMaddeh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback