mormor

Hejhej ;*
nu sitter jag här vid min bärbara data och skriver. Idag har jag bara tagit det lugnt och har vart hemma.
Jag vaknade imorse att mamma och min mormor var borta, för dem var på stan.
Sen kom dem hem och mamma hade köpt nya hörlurar till mig.
Min mormor är och hälsar på, hon bor i Boden, det ligger i Norrbotten, det är jätte mysigt där.
Ska åka dit med mamma i augusti tror jag det blir.
Sen idag så gick jag och mamma och duscha här ute på gården fast dusharna är ju i ett slags rum tillsammans med toaletter, för dem håller på att rusta hos oss. Så vi får fräsh toa och badrum. Vi ska ha dusch.
Men sen efter vi duscha så gick vi hem igen och jag fixa mig lite och min mormor ringde och beställde mat från pizzerian, som vi hämta hem sen. Dem åt pizza och jag åt räksallad, skit gott! Har kvar med tills ikväll eller imorgon.
Imorgon ska jag och mormor åka till Valbo och shoppa, mys. Det jag absolut måste köpa är en ny vårjacka, som jag speciellt vill ha är en skinnjacka, sen måste jag ha nya vårskor, sen en ny eyeliner, silver färgad.
Men nu ska jag fortsätta göra annat, hihi.

Puss ;*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback