inge bebis....men spanien!

Hejhej;*
har snackat med mamma och pappa och det blir ingen bebis för annars kommer soc att barnet ifrån migom dem får reda på min bakrund, asså att jag har adhd o nå mer att jag blir arg och kan slåss för inget.
Men pappa har lovat att om jag gör abort ska vi åka till Spanien i sommar, typ i juli, fett nice!
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och jag ska glömma bort allt med bebisen efter aborten för om jag tänker på det så kommer jag bara må dåligt och grina...
Oxå ska mamma fixa p-piller åt mig, så det är ju bra!
Och det kanske inte skulle vara så kul att vara stor och tjock i sommar, men det blir att sola och bli brun i sommar, längtar, är ju inte så jätte långt kvar...?
Men nu ska ja fortsätta att lyssna på musik.
Ha det bra!

Puss;*<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske inte ska knulla innan du kan ta lite ansvar

2010-03-29 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback