checka

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi lovely.

Vill bara säga att det är väldigt starkt av dig att ta itu med din adhd!

Jag hoppas verkligen att du kommer hamna i en bra skola och klass där du trivs och kan vara dig själv!

Börjar du på en ny skola var öppen och avslöja bara så mycket om dig som du tycker passar (det är ju inte så att folk ska bli rädda).

Jag gillar din fina blogg och ser verkligen potential i dig.



Jag tror att du klarar av mer än vad du och andra tror. Skulle du behålla din fina gåva (babyn) så kan du ju adoptera bort den om du inte är redo, det finns många som gärna vill men inte kan få barn du vet...



Ha det bra och ta väl hand om dig och det lilla liv du bär inom dig!



2010-03-31 @ 19:39:04
Postat av: Anonym

tänkte bara hälsa dig en bra dag!

spana gärna in min blogg :)

2010-04-01 @ 10:04:17
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback