vad fan tror du att du gör?

jag får seriöst damp snart! en jävligt nära kompis som jag verkligen har funnits för och stått vid hennes sida snackar tydligen skit om mig, speciellt till masood, det kan jag kanske förstå men till andra också?!
asså jag får seriöst PMS-anfall snart. du är inte så jävla ball vettu! och sluta säga en massa saker till folk, taskiga saker, du vet att det sårar folk? men du förstår tydligen inte på allas känslor? du bara leker med en... och att du snackar skit om ALLA, seriöst ALLA, är bara omoget. och att du säger allt skit till mig om andra är fegt:
"ååh hon ser ut som en padda", "hon är så jävla ful", "så jävla äcklig", men när man(andra) går fram till dig så säger du inte ett piss. förstår inte mig på dig.
vad fan tror du att du gör?

Jag har bara lust att säga upp vänskapen med dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback