typ feber

Tror jag har feber, eller bara känns det så ;s för jag är skit varm och har duschat massa, men hjälper ingeeeet
aaaah,, haha.
men väntar tills ikväll 20.30 spelar Tyskland, ohyes, bby ;)

juste... någon frågade om det var min syrra jag bråkade med, eller typ hade skrivit om, inlägget med rubriken "hora", men nejnej! Inte Malin nej :o:o plus hon börjar inte på ; e. HAHAHHA.
+ nåra tror att det är om en tjej som jag har bråkat skit mycket med, men nejnej :o vill inte starta nått bråk, & speciellt inte med henne för jag har bråkat mycket med henne, haha. aja, men hon det är egentligen om kanske jag inte ska skriva namnet på, utifall hon läser min blogg och då kommer hon kanske säga till familjen oså -.- typiskt henne att skvallra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland får man skit för inget ... ♥

2010-06-24 @ 14:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback