svar på frågorna ♥

Jag skrev ju igår att jag skulle svara på frågorna som jag egentligen skulle göra iförrgår, senila jävel.. ;d
Så nu tänkte jag svara på frågorna ni skickade :')





Hur lång är du?
- Är runt 166-170 :)


Hur mycket väger du?
- Senast jag vägde mig så vägde jag 48 ;s hade jätte problem med vikten då. Men tror att jag väger nått kilo mer nu i alla fall.


Är du nöjd med din kropp?
- Jo, för det mesta då. Fast vill ända på brösten, haha! ;d


Har du löshår/isf vart köpte du det?
- Ja jag har löshår och jag köpte det nere på Söder här i Gävle där en kvinna säljer löshår i typ någon slags husvagn ser det ut som ;s Men ska köpa nytt snart :)


Favorit klädplagg?
- Eeh, nu på sommaren så tycker jag linne eller kort klänning och på vintern så använer jag mest jenasleggings:)


Hur ofta solar du solarium?
-Jag brukade sola förr och då solade jag för det mesta en gång per vecka men det solariumet var ganska gammalt och dåligt. men det jag solar på nu är nytt och dem byter rör ofta :) Ska nog börja sola max en gång per vecka nu :')


Favorit blogg?
- Gillar många, men Paow.se och Gossips.se


Vart har du köpt linnet du har på dig (på bilden) ?
- Gina Tricot :)



Är det svårt att leva med ADHD?
- Asså jag tänker inte på det så ofta. Men jag blir ju lätt agressiv och kan inte kontrollera mina känslor och är inte bra på att koncentrera mig.


Vad tycker du är finast på dig själv?
- Haha, vet inte riktigt. Men gillar mina ben och har fått många komplimanger för mina ögon:)


Favorit skådespelare?
- Matthew Perry, lätt! :D


Favorit artist?
- Har lixom inte någon favorit, gillar många. Men gillar Michael Mind, Darius & Finlay, Chris Decay & en massa! :D


Favorit maträtt?
- Tacos tror jag :'D


Favorit sminkprodukt?
- Gillar många :o Men tror foundation :')


Har du ADHD på riktigt? Påverkar det din vardag?
- Ja jag har ADHD. Asså jag vet inte om den påverkar något, men är ju trött för det mesta nu för jag har börjat med medecin så det är ju ganska tråkigt..


Din bästa kompis?
- Elin Kungen Eriksson ♥


Har du ett förhållande/vill ha ett?
- Nej har inget förhållande, och nej vill inte ha ett, gillar inte förhållande... ;s


Bästa/dåligaste med kärlek?
- Det är bästa är nog att man har någon att vara med och att mysa med. Det dåliga är att förhållandet kommer ju ta slut någon gång och då blir det en massa skit...


Är du kär?
- Nej


Sommarplaner?
- Vara med kompisar, sola, bada, festa, grilla, m.m :)


Vad är det värsta/sämsta med sommaren?
- Myggorna!!!!!!!


När förlora du din oskuld?
- 13 år


Finns det något ligg du har ångrat?
- Om???!!!


Har du blivit utnyttjad nån gång?(alltså att ni har sex sen har han dissat dig?)
- Inte vad jag kommer ihåg. Men brukade vara med en kille förr och han skrev att han gillade mig sen så efter typ en vecka gick han och satte på en tjej och nu är dem tsm.


Tar du p-piller eller något annat?
- Tar inte p-piller, har spiral. Ni som inte vet vad en spiral är så är det en sorts ring(?), men den sitter iaf i öppningen av livmorden så sperman inte kan komma in och göra mig gravid. Tar ut den när jag är tjugo :)



Ja det var alla frågor, TACK FÖR DEM! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback