nä, nu får det räcka!♥

Du kallar mig hora men det är jag som får skit?! Och det värsta, av min familj, kan inte fatta dem tror på dig mer.. jag bara skoja med att du bytte killar varje vecka, men du gör fan det, hur ska du ha det? Men att kalla mig hora, är en helt annan sak, du vet nog inte ens vad en hora är, blonda idiot som ändrar stil bara för man klagar på dig. från fjortis, till, ja vad? :o det är inte ens snyggt, du ser ut som en kille, haha, men seriöst. Plus att jag måste träffa dig nästan varje dag och när jag stöter på dig så säger du inget utan bara kollar bort.
Men hoppas det här fixas , flytta snälla :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

På vilken bokstav börjar namnet på den personen som säger så om dig?

2010-06-22 @ 23:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback