mysig dag♥

Ni kanske tog illa upp av senaste inlägget? Inte för det var om er, men jag tänkte om själva texten och orden? Men ni ska veta att jag INTE är sådan person, helt tvärtemot :) Men fick i alla fall ut min ilska , de är bra (y)

Men ikväll så blir det en lugn kväll. Kolla fotboll med popcorn och cola, mysmys! :)
Ska också ut med mamma ikväll och rasta hundarna, gå runt, är ju bara nyttigt för en ! Ska nog börja med det, mest på kvällarna :')

Kollade fotboll idag, Spaninen mot Schweiz, & gissa vem som vann...? SCHWEIZ! Hoppa som ett jävla cp! Inte för jag hejar på dem, men jag hatar Spanien, för dem får inte vinna VM! Dem vann ju EM senast det var sån tävling :o VM ska vinnas av antingen: Tyskland, Portugal eller USA. Något borde vinna? :o Tyskland var ju i final mot Spanien då det var EM, men Spanien vann ju... dem hade bara tur -.- jävla wb negrar, HAHA skoja
Det var taskigt känner en som har bott i Spanien, förlåt Sara, inte för jag känner henne bra, men vi var typ bästa kompisar i trean & fyran när jag bodde i Söderhamn. Haha våra minnen -.-'

Haha här babblar jag om fotboll som jag inte vet ett skit om! Är lite som jag är :)

Men nu får ni har det bra och ta hand om er så ni får det rolig nu i sommar! :)
Pusspuss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hah naw =)

Gjort idag? :D

2010-06-16 @ 20:50:32
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Anonym

[email protected]!<3

2010-06-16 @ 20:59:55
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback