mys lördag♥

Hejhej bloggen

Förlåt för jag inte har uppdaterat, har bara suttit vid datan och helt glömt bort det, förlåt så mycket!
Vad har ni gjort ikväll då?

Har en Snikers att mumsa på, niiice. Juste, läste på en blogg att det spanska landslaget skyllde angående deras förlust på den spanska journalisten för hon var snygg. shit HAHAHHAHAHA! typiskt spanjorer, dem verkar vara lite knäppa :) Plus, jag tror att det stod att journalisten var Casillas (?) flickvän, om det är sant så borde nog det inte vara så lyckat mellan dem två, jag skulle dissat honom på en gång om jag var hon. äcklorsar..

Jag ska också spela Sims 2 ikväll, HHAHAH AS ROLIG JU!

Men ha det gött!<3


Kolla in www.hollywoodtopstory.blogg.se - senaste nytt från Hollywood

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de du som har den bloggen? asså hollywood - nånting? :P

2010-06-22 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback