im gotta tell you how i feel about you, can't go a minute without your love

Sitter här helt ensam och klockan är vid sju, shit, jag vill kunna somna om och få lite mer sömn, skönhets söm behöver jag.
Jag har tänk lite på att färga mitt hår lite ljusare, inte lixom ljusbrunt utan lite ljusare brun, har typ mörkbrunt nu, får kolla upp det sen. Haha, tänk mig blond! :o kanske inte behövs eftersom jag är blondin inuti mig ändå, haha.
Men seriöst, tänk mig i blond, jag vill kunna redigera ett foto på mig så jag får blont hår, går väl på photoshop? Men jag är inte så duktig på det...
Haha, lyssnar på ; Alors On Danse. Sök på den på Spotify, ni har säkert hört den, men vafan är det för språk, franska va? :o Haha fattar inget av låten, men refrängen är ju skit bra! :') MAHA

Lite senare så ska jag ut på balkongen och sola, kollar då & då om solen är precis vid balkongen så lixom hela balkongen lyser, för vill inte få nå skugga på mig! :o Asså man blir väl ändå brun om t.ex fötterna är i skuggan, man blir väl inte vit på fötterna bara för dem är i skuggen, vette fan jag heller...




jag för nästan ett års sen, haha hade "fjortis.se" då, jävla fjortis!
men jag hade ju typ ljusare brunt hår där, men lite ljusare ändå?
hmm.. en klurig en (; ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback