hemma igen ♥

Hej bloggen!

Nu är jag hemma igen, sköönt! Har haft skit roligt och skönt, har legat och solat med syrran, så har blivit brunare ;) Kanske inte så himla brun men ska snart åka till Skåne med pappa och då blir det sola! ;) plus att i Skåne är det skit varmt...tror jag ;'o  Men jag är ju dum, jag har haft på mig shorts alla dagar så har randen från dem, hahahaha! Men har haft skit roligt med syrran, vi åkte båt ut till någon strand, med pappa och Ylva. Så vi satt nere med benen i vattnet för då blir man brunare för det speglas. Sen kom det en massa små fiskar och simma runt våra fötter, haha. Vi åt också massa kubb och saft, mmh. Sen åkte vi hem i båten och vi åkte på något, asså med motorn och Faffa (asså vår farfar haha) sa att det kunde vart en säl ;o hjälp..
Men annars har vi ätit god mat, pepparlax, kött, ål, sill, bröd & en massa, vi åt också princesstårta:)
Sen en massa mer har vi gjort, haha. Men gissa om det var många mygg? Har typ fått hundra myggbett, och jag ljuger inte -.-
Nyss så kom jag hem, vi åkte hem till Malin innan vi åkte till Gävle, så jag fick packa några saker därifrån som var mina för snart så ska pappa sälja hennes lägenhet, fyfan vad tråkigt det kommer kännas, för vi växte ju upp där.. ringvägen 9b. Har många minnen därifrån.. :) Men jag tog också hem en massa kläder, snygga med :)
Några örhängen med, och en massa gamla saker från jag var mindre, typ sagor oså. Hittade en gammal Sune saga jag och Sara gjorde, min "f.d" bästa kompis i Söderhamn, typ i trean, haha!

Men nu så chillar jag, haha. Och klockan 16.00 ska Tyskland spela mot England, aah England kommer säkert vinna, faaaaan! För dem är sjukt bra, fast det är Tyskland med , aja får hoppas på det bästa, för jag gillar England också :) Fast inte lika mycket som jag gillar Tyskland såklart<3
Jag och pappa ska ju åka till Skåne och då ska vi kanske åka färjan över till Tyskland, fan vad roligt, mahahha! :D Träffa äkta tyskar ;)

pusspuss ;*<3
(kommer bilder sen)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-07-07 @ 15:04:39
URL: http://korneliuslotta.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback