friday night ♥

Sitter här och håller på att pissa på mig, haha.
Men idag har jag vart med pappa, oyes. Han hämtade mig vid halv ett och vi åkte ut till golfen och slog bollar för kul. Och första slaget jag gjorde så flög bollen över 70 meter, ;'o JAG ÄGER!
Ja, alla kan ju inte vara bäst ;)
Sen efter ett tag blev jag jätte hungrig för jag hade inte ätit nå frukost, så vi åkte till Max och jag fick två styckern Max Junior och en milkshake, fett gott, men åt det hos pappa :) Han och Ylva ( pappas flickvän) åt kebab pizza. Vi kollade på VM också, den första matchen i VM, tror jag? Det var i alla fall mellan Syd Afrika - Mexiko.
Det blev 1-1, jag hejade på Syd Afrika för dem var ju jätte söta! När dem gjorde mål så började dem dansa någon dans, haha sötnosar ;*
Men nu är jag hemma & jag bråkade med Elin nyss för hon hade snackat skit om mig till Masood att jag var hatad av alla ;'o men det är lugnt nu för jag fick reda på att hon sa så för hon var lite svartsjuk för jag var med Masood så mycket, kan jag också förstå, för jag och Elin är ju som systar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback