..♥



Om ni ser den hära bilden uppsatt någonstan så bry er inte!
Om ni är oroliga så var inte det! Men snutarna hämtade mig för några
dagar sen för jag jagade min lillebrorsa med en matkniv och blev anmäld
för våld. Och nu har dem satt upp denna bild överallt i Sverige för jag
stack "hemifrån". Mamma bara hittade på något när snutarna kom några
dagar senare och ville ta mig till polis stationen igen. Så då gömde jag mig
i ena skåpsluckan i köket. Så mamma skyllde på att jag hade rymt hemifrån
och att hon just skulle ringa polisen så dem satte upp den här.
Hoppas snutarna inte kollar på min blogg, för då är jag körd..
















(haha skojade med texten där uppe, fast det kanske ni fattade...
hoppas ni inte tog illa upp, hihi. ville bara testa er ;)  )

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser ju fan psykad ut :O

2010-06-23 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback