boringboring ♥

Im very booord (hur fan stavas det? ;s) Men imorn ska jag vara med Hanna, men först ska jag till sjukhuset, varför vet jag inte typ? Aja, skit samma sjukhus SUCKS! Haha jag är typ elak ;d Jag tvingade Hanna att hon skulle komma hit imorgon innan klockan två för jag behöver mitt busskort hon har + min plattång är ju sönder så hon måste ta med sin för jag tänker INTE åka någonstans med lockigt hår, nono.

Nu så tar jag det lugnt, men nästa vecka blir det att sola igen. För vädret suger kuk , kan det inte vara sommar väder?! Det var lite soligt imorse men dem tidigare dagarna har det vart äckligt väder...
Och jag måste få FÄRG , ska fortsätta sola och INTE bränna arslet som jag gjorde förra gången, det sved som fan!! Fick typ röra mig hela tiden för det kändes som arslet skulle börja brinna, MAHAHAHAHHAHAHA!
Får byta solarium rum, har haft samma två gånger, maha, no matter, but wtf.






Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va fint hår, hur gör du med det? :) asså hur du fixar det? :)

2010-06-14 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback