bilderna från helgen♥

Internet är sjuuuukt segt!

Nu tänkte jag i alla fall lägga ut bilderna från helgen, är ganska många, haha :')





syrran i bilen, hon & jag var tvungen att åka hem till henne två
gånger för hon hade glömt saker, hahaha.


bild på syrran när vi solade :)


söt bild på syrran :)


en till bild på syrran haha :'D



snaps ;)


blondie haha


HAHAHA jag osminkad, "naturligt vacker", ah visst. men gullig bild ändå :)


HAHA


jag tror hon var oseriöst, men vem vet haha ? sötnos (a)


vacker utan smink, ... bästa systrarna ;D



haha vackert

saknar syrran ;(


haha bjuder på den, fettot till höger(?) äter bröd


en bild på mig och Malin, kolla var söta vi var ;o & lilla jag då haha :'D
var väl ett år tror jag och Malin fem kanske? haha kolla mina kläder ;)



vackert med allt natur där, blommar osånt


såna hära ser man överallt (humlor), och getingar, myggor, och spindlar, småkryp ibland, uusssch



sol var det hela helgen, sjuukt skönt!



jag i stugan



typ baksidan av stugan, fint


havet & båten. bryggan vi brukar hoppa från när vi badar :)



Det var alla bilder, nice
puss ;*<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback