bebis bilder


jag, kolla dubbelhakan ;o


ah, var en glad bebis :o


jag & syrran. (hade blixt på så de kanske inte blev så bra ;o?)


HAHAH var ju jätte het där :') pappa som håller i mig :D


stackars mig som var tvungen att ha hatten på mig ;o


jag & mormor<3

jag & pappa, digga pappas affro :'D


jag & syrran. min första cykelhjälm?


jag & syrran i badet. nakenfisar ;)


jag & syrran<3


jag & syrran i diskkon, haha kolla malins frissa. ser ut & ha samma frissa som den där tanten i A-Ö, barnprogramet? heter det de? de är en läskig uggla med i programet med ;o


jag, syrran & pappa på något badställe. digga mina badtrosor :)


jag, på min födelsedag tror jag..


rompooooor


jag med två nappar ;o


jag, morbror & någon hund? ;p


jag & syrran pyntar julgranen :)


lucia på dagis. jag är den i mitten som ser ut som en kille ;o och malin är hon som bara ser huvvet på, haha och hon bredvid mig(med nappen) är linnea och hennes syrra är tjejen till vänster :)


jag, haha vad har jag rökt då?


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt! :o<3

2010-06-06 @ 22:03:55
Postat av: Anonym

sv: tack! :)

2010-06-06 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback