22 juni ♥

Hejhej bloggen!

Sitter och dunkar Snook, haha. Kom i alla fall nyss hem från bup & sjukhuset. På sjukhuset snackade vi med min doktor, eller om man kan ha en egen? Men vi snacka i alla fall om min förra epilepsi, eller hade det förr, och att jag har börjat på adhd medecin om det typ funkar ihop, eller nånting, men det gick ju bra :)
Sen gick vi till bup och snackade lite om min adhd, mest överhur medecinen funkar, och det har blivit bättre, har blivit mycket trevligare, hahahahaha! Sen vägde jag mig och så.

Vägde: 49 kg
Längd: 165, nånting..

Sen tog jag blodtryck om mitt blodtryck hade blivit lite högre... men bara p.g.a min adhd medecin.

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik, puss! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback