16 juni ♥

Vaknade vid fyra idag :o och jag somnade vid elva, rekord ! :O
men jag har börjat tagit min adhd medecin på kvällarna istället för jag blir så trött av dem, typ biverkningar?
så jag somna typ på en gång när jag tog dem ;d

idag blir det att vara hemma tror jag, min kropp funkar inte, känner mig stel o ja, allt möjligt, kanske också biverkningar? xd men det blir nog Masood i helgen ! :D
det blir nog att kolla fotboll hela dagen & kvällen. tror Spanien skulle spela idag, hejar inte på dem, men roligt att kolla ändå ! :)

nu ska jag nog ta och göra frukost, eller någonting att äta , ha en bra dag! ;*♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst, kanske inte kan göra så avancerad men om du addar min msn? =) <3

2010-06-16 @ 11:22:15
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack desammma!:)<3

2010-06-16 @ 11:57:23
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja snygging ;)

2010-06-16 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback