tidsfördriv ♥

1. vad heter du? anna sondell
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? tycker att melissa är fint :) ska döpa min dotter det (om jag får en )
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? mamma tyckte om kristina, hehe
4. vilket stjärntecken är du? fiskarna ofc ! (y)
5. vilken årgång är du? 95a
6. vart bor du? gävle
7. bott utomlands? nope
8. flyttat antal gånger? 3
9. vart skulle du vilja bo? vet faktiskt inte, trivs där jag bor
10. vilken skolklass? ska börja nian,
11. vad vill du bli när du blir äldre? vet inte riktig..

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 165 cm
2. hur mycket väger du? 49 kg
3. hårfärg och frisyr? mörkbrunt, håret ner för axlarna men har löshår
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? mina ögon och mina ben
6. minst nöjd med? brösten
7. skostorlek? 39/40
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen, men ska ta hål i naveln, och vill ha i tungan

FAVORITER
1. filmer? sixteen candles & zero day
2. låtar? mycket
3. årstider? början av våren & sommaren
4. mat/dryck? mammas egna pizza, / COLA!
5. djur? katt, hund & kanin
6. färg? eh rosa, hah
7. parfym? christina aguileras
8. tv-program? vänner & våra värsta år
9. ämne i skolan? hahhah inget, men om jag måste välja så väljer jag engelska
10. sysselsättning? datan, shoppa, kompisar, & mer kommer inte ihåg nu
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? en kort rosa, fast köpte den förra året, men använder inte jacka nu, är så varmt
2. vad använder du just nu för skor? tygskor
3. favoritfärg på kläder? marinblått, svart, ljusrosa,
4. favoritmaterial på kläder? finns väl olika?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? några mysiga
6. favoritaffärer? h&m, gina tricot & bikbok
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vet inte
8. favoritmärke? gillar tyo hundra, hahahha!
9. vad har du för byxstorlek? 25 eller 26 tror jag
10. vad har du för tröjstorlek? 34
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? eh typ mittemellen tror jag
2. vilken färg på tapeterna? rosa hehe
3. vilka färger går rummet i i övrigt? rosa, vitt, brunt typ
4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng & spegeln
5. vad vill du ändra där inne? vet inte riktigt
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ne
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? typ en liten väg & skog
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sitter vid datan, lyssnar på musik
9. vem förutom du brukar sova i din säng? hundarna
10. favoritpryl i rummet? sminken hahahha & datan
BLANDAT
1. vad heter din morfar? ulf tror jag
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? i dont know
b) skolväska just nu? -
c) handväska eller liknande just nu? i dont know
3. vad är du beroende av? musik, cola
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? inget
6. vad tror du på? vet inte riktigt
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen, men är inte kristen
8. vad köpte du senast? eh vet inte riktigt
9. har du nåt husdjur? Ja, två hundar & en katt
10. vad bor du i? lägenhet

GREJER
plånbok: svart
tandborste: rosa & vit
smycken: använder inte de
solglasögon: oversize
underkläder: svart spets bh, trosor olika HAHAHA
nagellack: usch hatar de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback