sooool :)♥

Hejhej snyggingar!

Det är skit soligt ute, det bränns som på kroppen när man ligger ute och solar, i like!
Jag vaknade vid någon tid idag att jag låg i soffan, jag kunde inte sova i min säng, haha. Jag läste typ om menscykeln (stavas) i SOLO, skit kul ju :D Sen såg jag hur soligt det var så jag gick ut och solade medans jag läste, tror jag fick lite mer färg :) Juste, på måndag då vi ska åka till Valbo och shoppa så ska Malin med, hon kommer på söndagkväll tror jag, men då ska hon och jag ta pappas bil dit, eller tror mamma ska med. För Stefan och Sebbe ska ta föreningensbuss, dem ska bara åka dit och klippa klorna på hundarna, sen åker dem hem för dem orkar väl inte vänta på oss, när vi ska shoppa i evigheter? Jag ska kolla efter snygga saker, och jag tror jag såg en axelbandslös klänning på Gina Tricots hemsida, assnygg, eller det kanske inte var där? Får väl se ;)
Nu ska jag ägna resten av tiden åt musik.
pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback