men vafan tysklan ♥

spanien har vart bäst hittills, vafan har hänt på tyskland? eller dem är sjukt bra när dem får bollen, men gaaah. och det skulle vara straff till tyskland, ramos tackla özil, men tydligen inte enligt domaren...
kom igen tyskland andra halvlek, måste ni bättra er och göra mål!!
när spanien hade bollen vid mål så bet jag så hårt i tummen att jag börja as blöda, typ hade väl tummen i munnen då och jag bet så jävla hårt så de, ja vettefan, blir jävligt stark när jag blir stressad och arg, haha, måste torka bort all blod sen.
nu måst klose eller özil eller nån annan göra mål så jag blir glad och fan vad jag kommer hoppa då, om dem gör mål då? får jag hoppas, tyskland kom igen, älskar er.

DEÜTSCHLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback