hundarna ♥

Hejhej sötisar!

Idag var jag ju på bup och det gick jätte bra, kanske snackade i en kvart`? haha. Men sen åkte vi hem, när vi hoppa av vid hemma så stack mamma och jag till kiosken vid oss och köpte mjukglass och i kön där vi stod och beställde glass så stod det två byggare i kanske 20 års åldern? Snygg, yes. Ena var as snygg. Hade typ ljusbrunt hår lite tuppkam aktigt och solbränd, asså lite brun, mmh. Och han som var snygg kolla ju också skit mycket, mmh. Ska fan börja dejta män, haha dejta? Kanske va med? Vad heter det?! hjälp, aja. Eller så skaffar jag en pojkvän inte förens jag är äldre så jag kan skaffa familj med :) Lilla Denniz & Jenna. HAHHA ja har kommit på namn ;) Gud vad mina barn kommer vara bratar, få vad dem vill, visst. Tänk om jag inte träffar en kille "för livet som jag kan skaffa familj med", då åker jag ner till Tyskland och blir på smällen, haha skoja, ni kommer tro jag är någon idiot ;o men tänka att vara hälften svensk och hälften tysk, aa döcoolt. Aja, skit samma kommer inte ihåg vad jag skulle skriver mer om ;s ohjuste, jag ska snart ut med hundarna, har varit så duktig så jag har gått ut med dem tillsammans med mamma, varje dag, i några dagar nu ;) får vi mottion, stavas? ;)
aja ska ut med dem klockan åtta, tio minuter, jaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback